Greenfee

Juniorer

Alla dagar 195 kr

Extra runda

Vid en extra runda på 18 hål samma dag som man tidigare betalat ordinarie greenfee, betalar man endast 300 kr för extra rundan.

Fullvärdig medlem på Emmaboda

Alla dagar 200 kr

Fullvärdig medlem på Möre

Alla dagar 225 kr

Klubbkrets Kalmarsund

10% rabatt på ordinarie greenfee

Klubbkretsen: Kalmar, Saxnäs, Mönsterås, Oskarshamn, Böda Sand, Ölands Golfklubb

Golfhäftet

Alla vardagar. Pris 325 kr
Lördag, Söndag och helg efter 13.30. Pris 325 kr

Golfhäftet PLUS

För Golfhäftet PLUS-kunder kan du nyttja ditt plus-erbjudande alla vardagar samt lördag, söndag och helg efter 13.30.
(Gäller ej vecka 27 till 32.)

Bokningsregler

Så här fungerar det hos oss

Samtliga tider dagligen 06.30-18.30 är bokningsbara.
Vid hög beläggning har klubben rätt att flytta ihop 2-bollar högst 20 min framåt.
1-bollar är ej tillåtet på helger och röda dagar.

OBS! Vid flyttad tid är det ej tillåtet att flyta tillbaka till sin gamla tid. Vi gör detta för att fler ska kunna spela på banan.

Vid frost på golfbanan är banan stängd och de tider som är bokade då annulleras. Följ väderprognoserna om hur temperaturerna ska bli.

Ankomst-anmäl dig i receptionen senast 20 minuter innan start eller i ONTAG appen.

Med reservation för tävlingar, företagsgolf och större bokningar.
Kansliet förbehåller sig rätten att ta större bokningar utanför gällande regelverk.

Vänligen avboka din starttid så snart du vet att du inte kan spela, antingen på webben eller på telefon 0480-550 44. Tider som ej avbokats senast 2 timmar innan starttid kan komma att debiteras en “NO show-avgift” * på 300kr/person.  Detta gäller både gäster och medlemmar. Denna “No show-avgift” skänks oavkortat till Juniorkommittén

Golfbilar

På Nybro GK har vi 8 stycken golfbilar för uthyrning.

Dessa kan bokas via ”Min Golf” eller via receptionen 0480-550 44

Golfrunda om 18 hål  - 400 kr

Vid uppvisande av giltigt läkarintyg  - 250 kr

Klippkort 10 gångers golfbil - 3000 kr

För att framföra golfbil på Nybro Golfklubb ska du vara 18 år och ha körkort.

För att framföra golfbil på Nybro Golfklubb gäller samma trafikregler som att framföra fordon på allmän väg.